خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه
در این نوع از خدمات، قراردادی بین ما و سازمان شما منعقد می‌شود که طبق آن پشتیبانی شبکه ، نظارت بر شبکه و رفع عیب تجهیزات و بخش‌های مختلف شبکه کامپیوتری شرکت بر عهده ما خواهد بود. با داشتن خدمات پشتیبانی شبکه می‌توانید به محض وقوع مشکل، کارشناسان ما را در جریان بگذارید و مطمئن باشید که رفع آن با بالاترین اولویت پیگیری خواهد شد. تمام مسائل و درخواست‌های مطرح شده از سمت شرکت شما، ثبت گردیده و در هر زمان توسط تیم فنی ما قابل بررسی و پیگیری است.

یکی از سرویسهای ویژه ما برای مشتریان ارائه خدمات تعمیر و نگهداری به سازمانها ، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. هم اینک شرکت های متعدد دولتی و خصوصی با سپردن خدمات راهبری، نگهداری و پشتیبانی از سخت افزار، نرم افزار و شبکه خود به ما ، با خیالی آسوده و بدون نگرانی تلاش می کنند تا بیش از پیش فناوری اطلاعات را در جهت منافع سازمان خود گسترش دهند. رویکرد در این بخش، نگهداری و تعمیرات شبکه تا میزان (Rate) مشکلات وخرابی در این سازمان و شرکتها کاهش یابد. خدمات تعمیر و نگهداری شبکه ما با تکیه بر دانش فنی کارشناسان متخصص و مجرب خود، خدماتی متفاوت و فراتر از انتظار به مشتریان ارائه مینماید. این خدمات که در ذیل به بخشی از آنها اشاره شده است، همواره مورد توجه ویژه قرار دارد.


اقدامات نظارتی و پیشگیرانه شبکه

در نگهداری پیشگیرانه، وضعیت فیزیکی و نرم‌افزاری تجهیزات مهم همواره چک شده و اقداماتی برای نگهداری هرچه بهتر آن‌ها صورت می‌گیرد. خاصیت این نوع از خدمات پشتیبانی شبکه در این است که ما منتظر نیستم مشکلی پیش بیاید تا بعد به دنبال راه حل آن باشیم، بلکه همیشه در تلاشیم از وقوع مشکلات پیشگیری کنیم.


رسیدگی به مشکلات شبکه

مسائلی که کاربران شبکه شما به واحد پشتیبانی اعلام می‌کنند، بلافاصله در یک پرتال جامع ثبت و کارهای لازم برای رفع آن‌ها صورت می‌گیرد. طبق تعهدات ما، رسیدگی به این مسائل از دو طریق انجام می‌شود:


برخی از خدمات پشتیبانی شبکه ما

پشتیبانی و نگهداری از انواع سرور های موجود شبکه ( سرور های مجازی و فیزیکی)
پشتیبانی از سرویسهای Raid و Clustering
پیاده سازی و بروز رسانی دائم انواع سرویس های داخلی و نرم افزار های جانبی
پیاده سازی و نگهداری از سیستم عامل سرورها و به روز رسانی آنها به طور مداوم
ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی جهت افزایش کارایی شبکه و امنیت آن
تدوین روالهای دقیق تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات و بازیابی سریع در هنگام بروز حادثه
استقرار سیستم پشتیبانی برای ثبت کلیه تماس های کاربران و ارائه خدمات به آنها
استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و ارائه گزارشات خاص مدیریت
تدوین شناسنامه تجهیزات و ثبت آخرین وقایع
انجام بازدیدهای منظم و اصولی جهت کاهش خرابیهای احتمالی (PM)
بهره گیری از یک سیستم مدون کنترل کیفیت برای اطمینان از عدم بروز اشکال بعد از سرویس دهی یا تعمیر
پشتیبانی و تعمیرات حرفه ای انواع پرینتر، اسکنر و پلاتر
استفاده و به کار گیری از بانک بسیار قوی و بزرگ نرم افزارهای کمکی جهت ارائه خدمات گوناگون
استفاده از پرسنل متخصص و دارای مدارک بین المللی در ارائه خدمات

اشتراک گذاری :

فرم سفارش

 سفارش شما با موفقیت ثبت شد. در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.
خطا: لطفا دوباره امتحان کنید